.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف جسد نوجوان 12 ساله بابلي‌
رئیس سازمان آتش‌نشاني بابل گفت: پس از گذشت 13 ساعت با تلاش ماموران سازمان آتش‌نشاني بابل جسد نوجوان 12 ساله بابلي‌ در رودخانه بابلرود كشف شد.

مهندس هما يون مرتضوي رئیس سازمان آتش‌نشاني بابل در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز در بابل اظهار داشت: طي تماس تلفني با ستاد فرماندهي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني بابل مبني بر اينكه يك نوجوان 12 ساله در رودخانه بابلرود واقع در شهرك فرهنگيان جنب كشتارگاه غرق شده است ماموران ايستگاه‌هاي يك و دو سازمان آتش‌نشاني بابل به همراه دو دستگاه خودرو و 24 نفر نيرو به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود: ماموران با رسيدن به محل حادثه از مقام‌هاي محلي كسب اطلاع كردند چهار نوجوان مقارن ساعت 20 شب گذشته اقدام به شنا در رودخانه بابلرود را كردند كه در اين ميان نوجوان 12 ساله به نام‌ اميرحسين رمضانپور به دليل آشنا نبودن با فن شنا و بالا آمدن سطح آب رودخانه غرق شد.

مرتضوي تصريح كرد: نيروهاي عملياتي در كمترين زمان ممكن اقدام به جستجو براي يافتن جسد اين نوجوان 12 ساله كردند كه بعد از گذشت 13 ساعت تلاش شبانه‌روزي و كمك نيروهاي مردمي جسد اين نوجوان در عمق دو متري رودخانه كشف و به خانواده متوفي تحويل داده شد.
مرتضوی، با ابراز تاسف از اين حادثه دلخراش به شهروندان بابلي هشدار داد به دليل آشنا نبودن و نداشتن مهارت در شنا و با توجه به اينكه عمق آب در برخي از نقاط رودخانه و ساحل متفاوت و فريبنده است از شنا كردن در آب‌هاي رودخانه‌ها پرهيز كنند تا شاهد حوادث دلخراشي از اين قبيل نباشيم.

رئیس سازمان آتش‌نشاني بابل درپایان، از تلاش 13 ساعته گروه عمليات پرسنل خدوم آتش نشاني بابل تقدير كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.